12 februari 2017

#Stampin'Up! Dragonfly Dreams



Vorig week ben ik eindelijk aan het spelen geweest met de Dragonfly Dreams Bundel. De bovenste tagjes heb ik gemaakt als bedankjes voor mijn klanten. Al waren de tagjes een het gevolg van de 1e roze kaart. Voor de tagjes heb ik ook nog de set Awsomely Artistic gebruikt. De roze bloemen. En niet te vergeten ook de SET Gorgeous Grunge. Deze laatste heb ik ook voor mijn 1e kaart gebruikt. 

Make a Card
Wil je ook een een kaart bij mij komen maken, dan ben je van harte welkom op mijn "Make a Card van 24 februari. Je kan je opgeven via Dianavdkooij@kpnmail.nl
Uiteraard kom ook graag bij je thuis en een huis vol is zeker niet nodig.

Sale-a-Bration
Per 21 februari 2017 krijgen we ook dit jaar weer 3 extra gratis Sale-a-Bration producten. Wil je 1 van deze producten bij je bestelling ontvangen! Dan doe ik graag na 21 februari een bestelling van minimaal 60€ voor je en uiteraard kan je 1 van deze producten uitkiezen.



Tot Scraps'!Diana van der KooijOnafhankelijk Stampin' Up!® demonstratricetelefoon: 06-41226555 / 070-3935708email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl